فلنرحب جميعاً بعودة الاخت سجدة المصرية باسم عضوية جديدة و هو سجدة

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

ahmedengu

عضو جديد
9 ديسمبر 2008
1,015
0
0
28
مصر
www.g-ara.com
بسم الله
فلنرحب جميعاً بعودة الاخت سجدة المصرية باسم عضوية جديدة و هو سجدة
تحياتى

Alamia

:: محمد الشرقاوى ::, Contributor
Coder/Designer
نرحب بالجميع فى هذا الصرح ومنتدينا ومنتديكم ... اولا

ثانيا كما نلاحظ فى الاونى الاخيره افعل الاخت سجده نحية المنتدى وادرة من افعال لاول مرة تحصل فى عالم المنتديات .. وانا شخصيا وقفت بجانب الطرفين لتوضيح الامر للجميع وقمت بمرسلة الادارة وعرفت منهم الحقيقة

وبذالك قمت بنشاء موضوع لتوضيح الامر اكثر للجميع والتحدث فيه من الطرفين الاخت والادارة الموكرة

[نقاش] حول ما حصل مع الاخت سجدة المصريه

ولهذا ومن هنا اذا كانت الاخت سجده تحب الانضمام الينا تقوم بالاعتذار بموضوع خاص .. وتوضيح الامور للجميع

وكما تعودنا كامصرين ........ العفو عند المقدرة

وفى الاخير لكم منى فائق الاحترام والتقدير

سجدة

عضو جديد
14 أبريل 2009
280
1
0
attachment.php

والله انا اول مره اشوف الموضوع هذا وشكر خاص الاخ ahmedengu على كتابة الموضوع

الدعم العربي بنسبل لى مدرسه نحنا كلنا نتعلم من بعض وانا بصراحه مش عارفه اقول لكم ايه وده كان مجرد خلف صغير فى الرئ ولكن ارجع واقول اللى فات مات احنا هنا للتعلم وخدمة المواقع العربيه اما بنسبل الالقاب ما بهتم بها

بجد الموضوع ده عندى بكل موضيعى فى النت وعلى شان اخوانى الاعضاء الكرام وكاتب الموضوع انا ما راح اسبكم تانى وهحاول اقدم ل كل ما هو مفيد
والله انا الاتشرفت بكم
وميرسي يامحمد على الترحيب انت والاخ محمد الشرقاوى اما كاتب الموضوع من اجل موضوع ده سافتح صفحه جديده فى الدعم العربي من اجلكم
مع تحياتى سجدة المصريه

المرفقات

97.5 KB · المشاهدات: 235

سجدة

عضو جديد
14 أبريل 2009
280
1
0
نرحب بالجميع فى هذا الصرح ومنتدينا ومنتديكم ... اولا

ثانيا كما نلاحظ فى الاونى الاخيره افعل الاخت سجده نحية المنتدى وادرة من افعال لاول مرة تحصل فى عالم المنتديات .. وانا شخصيا وقفت بجانب الطرفين لتوضيح الامر للجميع وقمت بمرسلة الادارة وعرفت منهم الحقيقة

وبذالك قمت بنشاء موضوع لتوضيح الامر اكثر للجميع والتحدث فيه من الطرفين الاخت والادارة الموكرة

[نقاش] حول ما حصل مع الاخت سجدة المصريه

ولهذا ومن هنا اذا كانت الاخت سجده تحب الانضمام الينا تقوم بالاعتذار بموضوع خاص .. وتوضيح الامور للجميع

وكما تعودنا كامصرين ........ العفو عند المقدرة

وفى الاخير لكم منى فائق الاحترام والتقدير

هههههههههههههههه
هههههههههههه الف مبروك عليك اللقب الاداره على ايامى كانت انت هنا عضو ولكن مش كل من اخد لقب باا صاحب العلم خلى الالقاب الى من يردها وخلى العلم الى من يحب يتعلم هناك من يفرض نفسه على الناس باللقب وهناك من يحب يفرض نفسه على الناس بالاحترام. ومساعدة الاخرين ولا يبخل عليهم

مع تحياتى

benadla

عضو جديد
25 أكتوبر 2009
5
0
0
انصحك انك انت اخي تعتدر على موضوعك الي بمعناه مو عايز صلح. اتمنى منك ان تعيد نظرك و تكون على قدر المسؤولية التي هي ممنوحة الك.

سجدة

عضو جديد
14 أبريل 2009
280
1
0
انصحك انك انت اخي تعتدر على موضوعك الي بمعناه مو عايز صلح. اتمنى منك ان تعيد نظرك و تكون على قدر المسؤولية التي هي ممنوحة الك.

اشكرك اخى الغالي:icon31:

Alamia

:: محمد الشرقاوى ::, Contributor
Coder/Designer
على العموم اشكرك جدا جدا اخت سجده على كلامك الجميل والرائع لى فعلا كلام رائع من وحدة محترمة ومهذبة زيك .؟؟؟؟؟

توضيح للاخت الفاضلة اولا لو اتكلمت على نفسى ستكلم الكثير والكثير وسيشهد لى الجميع وهذا ثقة اتمتع بها من زمان الزمان لما اقوم بة من اعمل لوجه الله تعالى للجميع

اما بالنسبة للقب فعلا انا كنت عضو بالدعم العربى عادى جدا جدا

ولكن الان انا امتلك لقب لا يملكه احد غيرى :: support :: الدعم العربى التطويرى واصبح المنتدى جزى من حياتى الشحصية وجميع الادارة اصدقاء لى واتشرف بذالك الامر

والان اصبح لى مدرسة ايجى شيب SCHOOL EGYCHIP التعليمة

المنتدى
http://www.egychip.com/vb/index.php

والفضل يرجع لادرة هذا الصرح العظيم الدعم العربى التطويرى

وعلى العموم الغلت يرجع لى بالاخر وشكرك اخت سجد مرة اخرى وهذا الاستهذاء ليس بالجديد كما تعودنا سابقا ؟؟؟؟

ههههههههههههههههههه ابحث اولا اخى الفاضل على ماذا فعلات الاخ سجده لادارة الدعم العربى

وبعدين وضحه قوى اختى سجده اللعبة دى اظن كلامى واضح وفهمة الى بين السطور ولو عيز توضيح اكثر اوضح

وفى الاخير للجميع فائق الاحترام والتقدير وللاده لها كامل الحرية بفعل ما تشاء ويجب احترام وجهة نظر الاخرين

موفقين جميعا ان شاء الله

ENG MUHAMED

[ADMIN]
طاقم الإدارة
25 فبراير 2008
10,079
43
48
support-ar.net
السلام عليكم

الموضوع قديم وخلصنا من الكلام فى الموضوع ده

والله يعين ويوفق الجميع