شرح تركيب منتدى vb على استضافه ابقى فى نصف ساعه من خلال لوحه التحكم السى بنل

الناس

عضو جديد
16 أغسطس 2012
1
0
0
يا جماعة انا عندى الخطأ دة بيظهر لى

• إدخال الإعدادات الافتراضية إلى style
  • إدخال الإعدادات الافتراضية إلى infractionlevel
  • إدخال الإعدادات الافتراضية إلى reputationlevel
  • إدخال الإعدادات الافتراضية إلى smilie
  • إدخال الإعدادات الافتراضية إلى socialgroupcategory
  • إدخال الإعدادات الافتراضية إلى usergroup
  • إدخال الإعدادات الافتراضية إلى usertitle

Warning: require_once(/vb.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/vol8/eb2a.com/eb2a_11199976/htdocs/vb/includes/class_bootstrap_framework.php on line 84

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/vb.php' (include_path='.') in /home/vol8/eb2a.com/eb2a_11199976/htdocs/vb/includes/class_bootstrap_framework.php on line 84
😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤يا جماعة ارجوكم الرد بسرعة

medhat99

عضو جديد
4 ديسمبر 2012
8
0
0
شكرا اخى على الشرح

ولكن انا عملت كل حاجة زى ما انت عملت بالظبط لحد انا رفعت النسخة على السيرفر ولكن لما اجى ادخل على الرابط يجينى صفحة فاضية وحاولت كتير معاها ومفيش فايدة ياريت تعرفنا ايه السبب

medhat99

عضو جديد
4 ديسمبر 2012
8
0
0
شكرا اخى على الشرح

ولكن انا عملت كل حاجة زى ما انت عملت بالظبط لحد انا رفعت النسخة على السيرفر ولكن لما اجى ادخل على الرابط يجينى صفحة فاضية وحاولت كتير معاها ومفيش فايدة ياريت تعرفنا ايه السبب

يا اخوانى انا الحمد لله نجحت فى عمل المنتدى من استضافة ابقى

وبصراحة كان فى الاول معقد قوى بس انا جربت حاجات كتير لحد اما وصلت لحل خلى المشكلة عدت وعملت المنتدى

كل الموضوع انى عدلت رقم الخطوة فى رابط العنوان بتاع الصفحة بمعنى
لو ده رابط الصفحة مثلا

https://support-ar.net/forums/newreply.php?do=newreply&p=3

ودى الخطوة رقم 3 ووقفت عندها ممكن تعديها بانك تكتب رقم الخطوة اللى بعدها 4 مثلا وتدوس انتر هاتلاقي الصفحة كملت وده اللى عملته بالظبط والحمد لله كملت تنصيب النسخة وشغال بيها دلوقتى الحمد لله

وهحاول انزل صور بالخطوة دى