مشكله بخصوص التسجيل فى ادسنس

5 يوليو 2012
43
0
0
ad-ln-dy.blogspot.com
اخوانى سجلة فى جوجل ادسنس اكتر من 50 مره ولم يبل طلبى كل مره المشكله هى هى

يقول لم نتعرف على اسم المدفوع لامره

طبعا انا كاتب البيانات صح

واليكم صوره من اللى انا كتبيته علما

ان اسمى هو خالدعادل سعد

مصر-كفرالشيخ-البرلس-الشهابية

الرمز البريدى هو33572

وبشترك نوع الحساب فردى وبكتب الايميل

وبحت رابط الموع المدفوع ومفيش فيده

علما بانى سجله على مدوانات بلوجر كتير ومواقع مجانيه كتير والان مواقع مدفوعه

ومفيش فيده كل مره نفس المشكله واليكم الصوره فى المرفق

atat

عضو جديد
12 مارس 2010
98
0
0
العراق
www.iraq-cool.com
اخي الغالي حسب معلوماتي يوضع الاسم الثلاثي بالانجليزية
كما هو مكتوب بالجواز او بطاقة التعريف
حصلت معي وقمت بتغيير الاسم ووضع هاك سياسة الخصوصية وتم القبول باقل من خمسة ايام والحمد الله

5 يوليو 2012
43
0
0
ad-ln-dy.blogspot.com
اخي الغالي حسب معلوماتي يوضع الاسم الثلاثي بالانجليزية
كما هو مكتوب بالجواز او بطاقة التعريف
حصلت معي وقمت بتغيير الاسم ووضع هاك سياسة الخصوصية وتم القبول باقل من خمسة ايام والحمد الله
شكرا لك اخى الفاضل هل نظرت الى الصوره المرفقه الاسم مكتوب ثلاثى والاحرف الاولى كابتل

وانا جربة كل الطرق يعنى كتبت الاسم رباعى وثلاثى وثنائى واتبعة كل المواضيع الخاصه والمشكله هى هى بالرغم ان المداونات التى اعملها اكتب فيها مقالق اكتر من 20مقال ولا انسخ اى شيخ فى المقالات والمشكله هى هى هو يقول ان ه لا يتعرف على الاسم المدفوع لامره هل لازم ان يكون لى حساب فى احد البنوك ام ايهخ بالظبة علما بانى ادمة طلب من 2 ايام ولم يتم الرد على المرادى خالص بين انهم زهاو منى من كتر ما بادم طلابات الاشتراك ايه هى المشكله

محدش يعمل صواب ويشتركلى ويريحنى اه ههبل من جوجااااااااااااااااال خلص انا الان هادى جدا همسك نفسى وكسر الكمبيوتر ده ارى اقسام ومواقع ولا احد يتابع مواضيعها لماذا يعملون المواقع والاقسام اللى هم ميعرفوش فيهخا اين المسؤل هنا اللى فاتح قسم جوجل ادسنس ييجى يحللى المشكله هو الموضوع منتوش شيفينو ولا ايه مكتوب من يومين او اقل قليل بكلم نفسى ازن يمكن اكون اتجننة من المواقع دى اخش مواقع اجنيه يهوديه لتحل المشكله ده يردى حد عرب ما بيسعدو احد .... تعليق ... اللى فرتو فى القدس مش هيفرتو فيما يفعلوه من كلام غير لائق .خلص كلامى

وارجو انى اكون وصلة الاحساس اللى انا عاوز اوصله للى بيقرء الموضوع يمكن يكون مر بنفس المشكله وحس نفس الاحساس..هذا سبحانك اللهم وبحمدك اشهد الا اله الا انت استغفرك واتوب اليك