مشكلة مع ارسال البريد

siry

عضو جديد
13 أكتوبر 2008
41
0
0
انا عندى منتدى والاصدار 3.8.2 مرخص ولله الحمد الان انا عندى نظام تسجيل الاعضاء يتوجب التفعيل بالبريد ولله الحمد الرسائل بتوصل ومفيش اى مشكلة وكمان لو حبيت من لوحة التحكم ارسل بيانات العضو يعنى تذكير بالاسم والرقم السرى يوصل تمام وما فى اى مشكلة وعملت اختبار من الصيانة والرسالة وصلت للبريد وما فى اى مشكلة ،،،،، المشلة بس بتواجهنى لو جيت على الملف الشخصى للعضو وعملت ارسال رسالة للعضو بالبريد الالكترونى بيقلى تم ارسال رسالتك بنجاح ولما تروح البريد ما فى رسالة ولا حتى فى الجانك ميل ولا باى مكان هاى كل مشلتى ويا ريت الاقى حل

siry

عضو جديد
13 أكتوبر 2008
41
0
0
اين الردود up

Eng Ahmed

ادارة المنتدى
9 مارس 2008
3,318
11
38
www.support-ar.com
غريبه اخوى , يعنى يرسل من كل شىء الا عند ارسل لعضو معين ؟؟؟

siry

عضو جديد
13 أكتوبر 2008
41
0
0
غريبه اخوى , يعنى يرسل من كل شىء الا عند ارسل لعضو معين ؟؟؟
اه والله يا غالى غريبة جدا بالفعل وجننى صارولى اسبوع احاول حل هالمشكلة وابدا ما فى اى مجال

Eng Ahmed

ادارة المنتدى
9 مارس 2008
3,318
11
38
www.support-ar.com
طيب جرب سجل عضويه جديده بايميل جديد
واتاكد انه يستلم رسائل بشكل طبيعى
وقم بارسال الى العضويه هذى
وقولنا النتيجه

siry

عضو جديد
13 أكتوبر 2008
41
0
0
طيب جرب سجل عضويه جديده بايميل جديد
واتاكد انه يستلم رسائل بشكل طبيعى
وقم بارسال الى العضويه هذى
وقولنا النتيجه

عملت يا غالى ونفس المشكلة ما راحت والله

siry

عضو جديد
13 أكتوبر 2008
41
0
0
بتقول لما بتبعت نشرات بريديه بتتبعت عادى ؟

الرجاء الرد وضع رابط المنتدى
اوكى يا غالى لحتى تكون فى الصورة الموضوع بالتفصيل
انا عامل نظام تفعيل الاعضاء الجدد بنظام البريد وما بعانى من اى مشكلة يعنى رسالة التفعيل بتوصل للعضو فى لمح البصر ولله الحمد كمان بروح لوحة التحكم وباعمل ارسال تذكير للعضو بمعلوماته بتوصل الرسالة الى البريد بسرعة وفيها طبعا اسم الدخول وطلب اعادة كلمة المرور بدون اى مشكلة انا مش مركب نشرة بريدية بس لما بروح على اى عضو وباعمل ارسال رسالة بالبريد الالكترونى بيقلى تم ارسال رسالتك بنجاح لاكن ما بتوصل على البريد هذا كل الموضوع وهذا رابط منتداى يا غالى
http://www.p4dream.com/vb

siry

عضو جديد
13 أكتوبر 2008
41
0
0
وين الردود يا اخوان up